13-tums accessoarer

Hittade den här som precis rymmer macbooken i sin neoprene-sleeve. Lite modeslav är man förstås, men den skriker i alla fall inte: här är en dator, kom och stjäl! (fast man vet ju inte vad dethär inlägget kan leda till)

8 Responses to “13-tums accessoarer”


  1. 1 molnvarutjänster 04 september 2009 kl. 9:35 e m

    Nä men jag är ändå avundsjuk cooool

  2. 2 Annica 07 september 2009 kl. 12:22 e m

    den var snygg ^^
    men tyvärr har man redan en liknade som kostade alldeles för mycket för att inte använda den =P

  3. 3 Mac Bloggaren 13 september 2009 kl. 4:56 e m

    Är på jakt efter ny ”dataväska”, var hittar man en sådan som du har på bilden? Är lite dålig på märken på kläder, men jag ser att det är någon sorts symbol nere till höger på den? Passar den till en 15 tums MBP månne?

    • 4 punktlars 13 september 2009 kl. 5:41 e m

      Hallå Mac Bloggaren! Det är en Fred Perry-väska av modellen Flight bag. Den här shoppade jag på MQ i Höllviken, så jag kan tänka mig att den går att hitta på fler orter. Någon femtontummare tror jag tyvärr inte du får in i väskan eftersom det nästan behövs skohorn för att få i trettontummaren med neoprene-sleeve som skydd. Väskan saknar all form av vaddering. Kanske finns fler/större modeller?

  4. 5 Sofia 21 september 2009 kl. 3:01 e m

    jag såg snubbar på stan med den här typen av väska som borde sluka några tum och som bärs käckt på underarmen.
    http://www.brownsfashion.com/product/fashion/mensstore/bags/92745.htm


Kommentera

